« Vissza a suli oldalára
E-menza
E-napló
INSTANS - online diákújság
Felvételi, beiskolázás 2025
Elérhetőségek
Média
iskolánk életéből
Naptár
Mi várható a suliban?
Friss bejegyzések
Záptojásszag, puskapor és dörzsgyufa
Nevelőtestületi értekezlet, gyermekvédelmi előadás
Mesél a csend...
Idegen nyelvi szavalóverseny
– egy különleges élmény
Vitoria-Gasteiz
– Erasmus '25
ERASMUS+ „Václona”
Március idusára
Erasmus +
Spanyolországi utazás az ERASMUS-szal
Dusza Műhely – zárórendezvény
Iskolánk hírei
Diáknaptár Pályázat
Felvételi jegyzék, 2025.
Országos versenyeredmények
blog-
címkék
Címkefelhő
2014 nyara
|
2015 nyara
|
2016 nyara
|
2020 nyár
|
300 éves iskola
|
adventi sütiverseny
|
ajándék
|
Amerika
|
ballagás
|
beszámoló
|
böjt
|
büszkeségeink
|
cipősdoboz
|
COVID-19
|
COVID-19
|
cserekapcsolat
|
cserkészet
|
délutáni foglalkozás
|
diákolimia
|
digitális oktatás
|
digitális tanrend
|
díjazottak
|
élménybeszámoló
|
érettségi
|
farsang
|
filmklub
|
gondolatok
|
húsvét
|
imádság
|
informatika
|
interjú
|
játék
|
játék
|
Kalazancius
|
Kalazancius Mozgalom
|
karácsony
|
karantén
|
kiállítás
|
Kilátó
|
kisPAD
|
könyvtár
|
koronavírus
|
KÖSZI pályázat
|
közösség
|
külföld
|
labor
|
labor
|
laudetour
|
LEGO
|
lelkigyakorlat
|
megemlékezés
|
menza
|
Migazzi-díj
|
művészet
|
művészet
|
nyár 2019
|
nyári túra 2012
|
nyári túra 2013
|
nyári túra 2014
|
OKTV
|
oktv
|
online
|
opera
|
öregdiák
|
országos esemény
|
osztálykirándulás
|
PAD
|
pályaorientáció
|
pályázat
|
patrocínium
|
piarista ifjúsági találkozó
|
piarista találkozó
|
piarista templom
|
PiaristákMA
|
piarsita tartomány
|
programajánló
|
rekortán
|
sítúra
|
sport
|
szerzetes
|
szkóla
|
szoboravatás
|
szoboravató
|
szubjektív
|
szülői bál
|
tábor
|
tanár
|
tanévnyitó
|
tanóra
|
tanulmányi verseny
|
tanulmányút
|
tehetség
|
természettudomány
|
TESZI
|
történelem
|
történelmi emléktúra
|
Trastevere
|
TTK Show
|
túra
|
tv
|
ünnep
|
veni sancte
|
véradás
|
verseny
|
videótár
|
zöld iskola
blog programajánló
|
Tovább a programokhoz
Minden jog fenntartva © 2016
Design:
Program: