Újra a Bükkben

Az áldásban fürödve, avagy a 2028b újabb osztálytábora Dédestapolycsányban 2022. augusztus 14-18-ig.

Barta Rebeka élménybeszámolója:

1. nap: Megérkezés

A várva várt vasárnap eljött. Mindenkinek ismerős volt a terep, hiszen már második alkalommal mentünk Dédestapolcsányba, egyik osztálytársunk vendégházába. Elkezdtük a kertben felépíteni a sátrakat, és tisztázni, hogy ki hol alszik. Később nekivágtunk a közeli dombnak, ahol énekeltünk, imádkoztunk és a naplemente fényében játszottunk.

2. nap: Maratoni túra

Reggel zombi arcok vettek körül, hát igen, az este betett mindenkinek. De akkor még senki nem sejtette, mit tartogat a nap. Bélapátfalváról egy jó magas hegyre mentünk túrázni: bőrig áztunk, de megmásztuk, hazaértünk, megszáradtunk, jót aludtunk.

3. nap: Szilvásvárad, Vadna

Szilvásváradról kisvonattal utaztunk a Szalajka-völgyig. Fölmentünk az Ősember barlanghoz, majd métáztunk. Később a vadnai bányatóban fürödtünk, a stégről nagyokat ugráltunk.

4. nap: Strandolás

Már 10 előtt kint voltunk a tónál. A tűző nap ellenére mindenki nagyon jól érezte magát, jól kifáradtunk és persze leégtünk, de ez senkit nem zavart. Este tábortüzet gyújtottunk és énekeltünk.

5. nap: Hazaindulás

Reggel néhányan már 6-kor kint ültek és kártyáztak. Tábort bontottunk, reggeliztünk, takarítottunk, a vendéglátóinktól búcsút vettünk, és jó emlékekkel hazaindultunk. Én nagyon jól éreztem magam. Remélem, jövőre ismét közösen fogunk táborozni!

Naptár
Aktuális | Következő események
Naptár Hírek Blog Galéria

Design: Unicial Program: Florka

Támogatók: logo logo logo logo