Lelkigyakorlatra kerékpárral

A Pünkösd előtti héten diákjaink több napos osztálykirándulásokra, lelkigyakorlatokra mentek feltöltődésre, csapatépítésre. Az alábbiakban a 10. a osztály beszámoláját olvashatjuk a lelkigyakorlatukról, amely nem csupán a csendes elvonulásról szólt. A téma a barátság volt.

"A 10. a osztály június 1-jén indult lelkigyakorlatra, rögtön az aznapi tanórák végeztével. Tahitótfalu volt az úticél, oda komppal, majd bringával mentünk.

A szállásunk a Baptista tábor volt, ott barakkokban aludtunk. Amint megérkeztünk, berendezkedtünk a szobáinkba, majd elindultunk túrázni a Vörös- kő felé. Egy forrásnál megálltunk, ahol bemutattuk egymást a kísérő tanárunknak, Péli tanár úrnak. Ezután visszaindultunk, és a szálláson vacsoráztunk. A nap hátralevő részében nem volt kötött program. Ping-pongoztunk, csocsóztunk és beszélgettünk.

A második napot majdnem végig a Szív Lelkiségi Központban töltöttük. Az ottani nővérek készültek nekünk csoportos játékokkal, foglalkozásokkal és beszélgetésekkel. A téma a barátság volt, és kitárgyaltuk ennek a témának az összes aspektusát. 7 óra körül visszamentünk a szállásra, vacsoráztunk és utána nem volt aznap több program. Az osztály nagy részével még sokáig játszottunk.

A harmadik nap Gável Marci osztálytársunk szülei jöttek el hozzánk, és egy nagyon izgalmas előadást tartottak arról, hogy hogyan ismerték meg egymást, és hogy milyen nagycsaládban élni. Úgy vélem, nagyon sokat tanulhattunk tőlük, és nagyon jó élmény volt, hogy a tabu témákról is őszintén tudtak beszélni. Ezután elbicikliztünk a Kisoroszi szigetcsúcsig, ahol ebédeltünk, majd fürödtünk a Dunában. Visszabicikliztünk a kompig, és újra átkeltünk, ezzel lezárva a lelkigyakorlatunkat."

10.a

Naptár
Aktuális | Következő események
Naptár Hírek Blog Galéria

Design: Unicial Program: Florka

Támogatók: logo logo logo logo