Véget ért egy újabb tanév

Június 15-én a 2021-22-es tanév ünnepi hálaadó szentmisével zárult. Sor került az iskolai díjak átadására, valamint néhány tanárt is elbúcsúztattunk. Ezt követte az osztálytermekben a bizonyítványosztás. 

A Te Deum hálaadó szentmiséje - a székesegyház felújítása miatt - két helyszínen zajlott. A kisgimnazisták a Fehérek templomában, a nagygimnazisták a Szent Anna piarista templomban vettek részt a szentmisén.

A szentmise előtt került sor végzős diákjaink részére történő díjak átadására a piarista templomban.

Idei díjazottjaink: 

Kalazancius-díj: A Piarista Rend magyarországi működésének 300 éves jubileuma alkalmával, 1942-ben alapították a Kalazancius-Érem kitüntetést, amelyet a tartományfőnök úr ítél oda, a gimnáziumi évek alatt kimagasló tanulmányi eredményt elérő és példamutató jellemű, közösségi munkát végző, érettségiző tanulónak.

Ebben a tanévében a tanári kar felterjesztése alapján a Kalazancius érmet a tartományfőnök úr Horhi Márta 12.c osztályos tanulónak és Gável Réka 12.b osztályos tanulóknak adományozza.

Horhi Márta 12.c Márti öt évvel ezelőtt kezdte tanulmányait a nyelvi előkészítő osztályban. Feladatait mindig alaposan, lelkiismeretesen, alázattal végezte, mindvégig kitűnő eredménnyel zárta a tanévet. Szerény jellemével, segítőkészségével, nyugalmával kiérdemelte tanulótársai megbecsülését. Különleges érdeklődése a magyar nyelv és irodalom tantárgy  felé irányult. Fontosnak tartotta, hogy tudását megmérettesse az iskolán kívül is. Nem sajnálta sem az időt, sem a befektetett munkát, hogy tanulmányi versenyekre felkészüljön. Több versenyen is sikerrel szerepelt, például az Édes anyanyelvünk országos versenyen 8. helyezést ért el, a Wacha Imre szónokversenyről aranyéremmel tért haza. Hozzászólásai mindig elmélyült gondolkodásról tettek tanúbizonyságot. Szerénysége, pozitív kisugárzása, példaértékű. Tanulmányi eredményével, hiteles személyiségével érdemelte ki a Kalazancius-díjat. Isten éltessen Márti! Szívből gratulálunk!

Gável Réka 12.b Réka 8 éve az iskola tanulója; 8 évet végig kitűnő tanulmányi eredménnyel teljesítette; 8 alkalommal kapta meg a legmagasabb tanév végi tantestületi dicséretet! 8 tantárgyi dicséret szerepel idén bizonyítványában.

A gimnáziumi évek alatt tanulmányait hallatlan szorgalommal, magasszintű igényességgel végezte. Kitűnő tanulmányi eredményét két nyelvvizsgával egészítette ki. Egyénisége folyamatosan bontakozott ki: a kitűnő tanuló, jó kislányból okos, kötelességtudó, a közösség felé egyre nyitottabb – egyéniségét, értékrendjét bátran vállaló fiatal nővé érett!

Közösségépítő tevékenysége a nagymarosi junior karitasz csoportban indult, később a megalakuló Kalazancius Mozgalom egyik alapító diákja lett, két éve pedig csoportvezetőként tevékenykedik. Mélyen vallásos fiatal, számos helyi és országos egyházi programon vett részt szervezőként is. Példamutató élete, iskolai tevékenysége az eszményi piarista diákot testesíti meg! Kedves Réka! Nagy családod – szüleid, 8 testvéred mellett büszkeséggel tekintünk mi is rád, és örülünk, hogy ezt a 8 évet velünk töltötted el!

Sík Sándor-díjA Sík Sándor díjat 1964-ben egy hálás öregdiákunk alapította, és olyan tanuló kaphatja, aki példamutató jellemű és szorgalmú; osztályában közösségi munkát végző és megbecsült tag volt.

A tanári kar felterjesztése alapján tartományfőnök úr a díjat Oláh Bence 12.b és Szakács Illés Levente 12.a osztályos tanulónak adományozza.

Oláh Bence 12.b Bence 8 tanulónk. Középiskolai évei alatt feladatait magas szinten, képességeihez méltón – kezdetben jeles, később pedig kitűnő tanulmányi eredménnyel teljesítette. Rendkívül precíz, szorgalmas, önmagával szemben mindig igényes diákként jelent meg előttünk. Volt olyan féléve, amikor minden évközi jegye ötös volt. Példamutató jelleme, emberi értékei a két évvel ezelőtti drámai betegsége és az azt követő felépülése után értékelődött fel igazán - életkedve, a közösség iránti nyitottsága ekkortól erősödött látványosan. Személyisége, alkotó szellemisége egyre bátrabban mutatkozott meg az osztály – és az iskola életében. Szívesen segítette tanulásban társait, az osztály érdekében végzett közösségi munkája révén egyre inkább megbecsült személlyé vált. Szervezőként és fellépőként mutatta meg zenei tudását a szalagavatón és az iskolai „Ki Mit Tud” döntőjében. Sokoldalúságára jellemző, hogy 8 éve zongorázik, emellett két nyelvvizsgával is rendelkezik. Kedves Bence! Szívből gratulálunk, Isten éltessen sokáig!

Szakács Illés Levente 12.A osztályos végzett tanuló, nyolc éve a Piarista Gimnázium diákja. Ez idő alatt mindig fontosnak tartotta tanulmányi munkáját, szorgalmának köszönhetően végig kitűnő tanuló volt. Példamutató kötelességteljesítését a tantestület minden tanév végén általános dicsérettel jutalmazta. Iskolai mindennapjait a piarista szellemiség jegyében a diáktársai iránti önzetlen felelősségvállalás jegyében élte meg. Saját tanulmányai mellett a többieket is segítette, a járvány idején különösen fontos szerepet töltött be az osztály életében. Érdeklődése leginkább a latin nyelv szeretete felé irányult. Előrehozott emelt szintű érettségije és nyelvvizsgája után megmérettette magát az OKTV-n is. Idén országos 9. helyezést ért el. A gimnáziumi évek alatt hitének gondozását és mélyítését mindig komolyan vette. Jelenlétével, tevékeny részvételével gazdagította az osztály lelki programjait. Gyermekkori álma - hogy evangélikus lelkész lehessen - reméljük valóra válik. Isten segítsen utadon!

Kollonitz díjAz iskola külön díja azon diákok számára, akik a legkiemelkedőbb diákjaink emberi és tanulmányi szempontból egyaránt. A díj névadója: Kollonitz Zsigmond váci püspök, a váci piarista iskola alapítója.

Idén a díjat Hárs Róza 12.c osztályos, Szegeczky Veronika 12.a osztályos, valamint Szász Csenge  12. b osztályos  tanuló kapja.

Hárs Róza 12.c Rózi a nyelvi előkészítő osztályban öt évig volt iskolánk tanulója. Különlegesen sokoldalú, színes, kiemelkedő képességű, céltudatos egyéniség. Nagy szorgalmával, kitartásával, fáradhatatlan munkájával lett példa a diáktársai számára. Nyitott, jókedvű és barátságos személyiség,  osztályközösségének szeretett és elismert tagja. Kiváló nyelvérzékkel és az ehhez társulószorgalommal tanulja a nyelveket. A művészeti tárgyak a legkedvesebbek számára. Rajzaiban kifinomult egyéni látásmódja jelenik meg, alkotásai a képzőművészeti Biennálén szerepeltek. Színészi tehetségét a  váci Parlando Színháztársulatban mutatja meg. Jazz-énekesként saját zenekarával rendszeresen lép fel, jövőjét is ebben az irányban folytatja.

Az osztályközösségének egyik szervező motorja volt, olyan ember, akinek  szava számított  társai körében. Tulajdonságaival és tevékenységeivel méltó lett a Kollonitz-díjra.

Szegeczky Veronika 12.A osztályos tanuló, nyolc éve a Piarista Gimnázium diákja. Tanulmányi alatt nagyszerűen teljesített, minden évben jeles vagy kitűnő tanuló volt. A tanórákon figyelő tekintettel vett részt, hozzászólásai mindig elmélyült gondolkodásról tettek bizonyságot. Becsületes, tisztelettudó, kedves, őszinte lányt ismerhettünk meg benne, aki keresi a választ az élet kérdéseire, érzékeny a világ problémáira és nyitott a kihívásokra. A mások iránti odafigyelés és segítőkészség egész eddigi életét és jövőjét is átszövi, gyógypedagógus szeretne lenni. Veronka emberi és tanulmányi szempontból is a legkiemelkedőbb diákjaink egyike, így méltó a Kollonitz-díjra.

Szász Csenge 12.b Csenge az osztály kiemelkedő diákjai közé tartozott, emberi és tanulmányi szempontból egyaránt! Rendkívül megbízható, segítőkész személyisége már kisgimnazista korában megmutatkozott, de az iskolai cserkészcsapatban teljesedett ki is és érett be igazán. Kezdetben „csak” őrsi tagként, a vezetőképző elvégzését követően pedig őrsvezetőként irányította a mai napig a rábízott fiatalokat. Színes, kedves, mosolygós egyénisége, kiegyensúlyozottsága jó hatással volt mindig is környezetére, osztálytársai tiszteletét is kivívta ezáltal. Az apróbb napi feladatok elvégzésén túl a távlati tervek megvalósításában, az osztályközösség alakításában is aktív – olykor vezető – szerepet vállalt. Cserkésztársaival, néhány osztálytársával, őrsi csapatával a napi iskolai életen túlmutató karitatív tevékenységet is végeztek. Tanulmányi eredménye 8 éven keresztül jeles volt – rendkívül szorgalmas, kötelességtudó diákként igyekezett mindig a legjobb tudása szerint teljesíteni.

Simonyi Alfréd-díjDr. Simonyi Alfréd, hálás piarista öregdiák, egykori tanárunk díjat alapított, amellyel minden évben a természettudományok – különösképpen a fizika terén – terén kiemelkedő eredményt elért tanulót jutalmazzuk.

Nagy Fülöp 12.A osztályos végzett tanuló, négy éve a Piarista Gimnázium diákja. Ez idő alatt mindvégig kiemelkedő eredménnyel végezte tanulmányi munkáját. A gimnáziumi évei során példamutató igyekezettel kapcsolódott be a tanórai munkába, olyan tantárgyak esetén is, amelyek nem tartoznak szűkebb érdeklődési körébe. Kitartásának és nyitottságának köszönhetően, rengeteg ismeretet szerzett; művelt, önképzésre és további eredményes tanulásra alkalmas, gondolkodó ifjúvá vált. Érdeklődése leginkább a természettudományok iránt mutatkozott meg, azon belül is főleg a földrajz és fizika terén. Igényes és alapos felkészülés után idén a földrajz OKTV-n a második fordulóban nagyon szépen szerepelt.

Egyetemi tanulmányait fizika-történelem szakos tanárként szeretné folytatni. Kívánjuk, hogy pályáját sikerek kísérjék! Kedves Fülöp, várunk vissza.

Farkas Győző-díj: Farkas Győző, hálás piarista öregdiák, Széchenyi-díjas fizikus kutató tiszteletére a családjával közösen díjat alapítottam, amellyel minden évben a természettudományok terén kiemelkedő eredményt elért tanulót jutalmazzuk.

Az első ilyen díjat Czikk Tamás 12. A osztályos végzős tanuló kapta, aki nyolc éve a Piarista Gimnázium diákja. Tamás, bár sokoldalú egyéniség, különösen erős érdeklődéssel fordult a természettudományok, ezen belül a biológia felé. Hozzászólásai mindig elmélyült gondolkodásról tettek bizonyosságot. Fontosnak tartotta, hogy tudását megmérettesse az iskolán kívül is. A tavalyi és az idei tanévben is a biológia OKTV-én igen eredményesen szerepelt, az országos fordulóra időt, energiát nem kímélve, folyamatos kitartással készült. Kedves Tamás! Az első Farkas Győző-díj tulajdonosaként köszöntünk szeretettel.

Brusznyai Árpád-díjA Brusznyai Árpád Alapítvány minden évben emlékéremmel, oklevéllel és pénzjutalommal díjaz egy gimnáziumban végzett diákot Veszprém és Vác város mártírhalált halt tanárának emlékezete és szellemisége ápolásáért. A diák gimnáziumi tanulmányai során hitéletével és a latin nyelv kiemelkedő művelésével érdemli ki a kitüntetést.

Az idei tanév díjazottja Szesztay Ajnácska 12. A osztályos diákunk. Tanulmányai alatt végig nagyszerűen teljesített, minden évben jeles vagy kitűnő bizonyítványa volt. Ajnácska sokoldalú, színes egyéniség. Gyermekkora óta cserkészkedik, néhány éve saját őrsöt vezet. Mindezek mellett igényes és alapos az iskolai munkájában, szorgalma és kitartása példaértékű társai előtt. Tanulmányai alatt Ajnácska komoly érdeklődéssel fordult a latin nyelv felé, ezért  először érettségire és nyelvvizsgára készült, majd ezek sikeres letétetele után, az OKTV-n is elindult, ahol tavaly országos 25.,  idén pedig országos 24. helyezést ért el.

Ajnácska gimnáziumi tanulmányai során hitéletével és a latin nyelv kiemelkedő művelésével érdemli ki a kitüntetést.

Penczner-díjA díj iskolánk egykori növendékének, Penczner Pálnak, a 20. századi festészet egyik kiemelkedő hazai és nemzetközi alakjának nevét viseli.

A díjat idén Plette Bulcsú 12.b osztályos tanuló érdemelte ki.

Bulcsú rajzkészsége, ábrázolásmódja átlag feletti. Számos rajz- és festészeti verseny díjazottja lett. Alkotásai nem ismeretlenek előttünk – az emeleti folyosón, a biológia terem mellett látható bekeretezve egyik nagyméretű pasztellképe, amit nyolcadikos korában készített. Az énekterem falait pedig gyönyörűen megrajzolt, híres zeneszerzőket ábrázoló grafikái díszítik.

A 8 évig tartó gimnáziumi évek alatt mindenhol ott volt, ahol gyarapíthatta művészeti ismereteit – részt vett a humánkultúra++ fotó-grafika képzésén, később pedig a rajz fakultáción. A rajz szakkörökön a saját tudása fejlesztésén túl segített a kisebbeknek, rendkívüli alázattal és szeretettel foglalkozott velük. Bulcsú nemcsak a szabadkézi rajzban és festészetben tűnt ki tehetségével, hanem a számítógépes grafika területén is kibontakoztatta tudását.

Az osztályközösségben is egyre aktívabb szerepet vállalt ezáltal. Többek között az osztálytabló grafikai tervezésben is fontos szerepet töltött be. Továbbtanulását is a MOME tervezőgrafika szakon szeretné folytatni. Tagja volt az iskolai énekkarnak is. Bulcsú segítőkészségével, szerénységével és tisztelettudó magatartásával is példát mutatott mindenki számára.

Morus-díjA Morus-díj egy olyan közéleti jellegű elismerés, melyet azok a végzős középiskolás fiatalok kaphatnak, akik nemcsak jó tanulmányi eredményeikkel emelkednek ki társaik közül, hanem jól láthatóan szívesen, aktívan és felelősen vesznek részt közösségi tevékenységben, elkötelezett kereszténységük mellett nyitottak a közéletiségre is. Az idei tanév díjazottjai: Hujbert Jeromos 12.a, Drobilich Anna Sára 12.b, Komin Virginia Loren 12.b és Csizmadi Janka Ilona 12.c osztályos tanulók.

Hujbert Jeromos 12. a nyolc esztendeje diákja a Piarista Gimnáziumnak. Kezdettől fogva úgy érezte, hogy az iskolai jelenlétnek nem csupán a tanulásban kell megnyilvánulnia. Fontosnak tartotta, hogy segítségére legyen azoknak a diáktársainak, akik törődést, figyelmet igényelnek. Mindig vidám, életörömtől sugárzó személyisége és mély keresztény hite példaként állt a diákok előtt végig iskolai évei alatt. Jeromos aktív tagja volt öt évig az iskolai diákönkormányzatnak. Emellett a Kalazancius Mozgalomnak is kezdetektől lelkes tagja. Feladatait mindvégig lelkiismeretesen végezte. Aktívan közreműködött mind a szervezési feladatokban, mind a programok lebonyolításában, az idei tanévben pedig már KM csoportot vezetett heti rendszerességgel. Lelkes tagja volt továbbá az iskolai ünnepségeken az énekkar rézfúvós kíséretének is. Érett gondolkodásával, aktív felelősségvállalásával meghatározó személyisége az iskolai diákközösségnek, ezért a Morus-díjra méltóvá vált.

Drobilich Anna Sára 12.b Drobilich Anna Sára kitűnő és jeles szintű tanulmányi eredményei mellett aktív közösségi tevékenységével is kitűnt az osztályból. A tanulás mellett szabadidejében tevékenyen és aktívan vett részt az osztály és más keresztény közösségek napi munkájában. A veresegyházi Szent Erzsébet cserkészcsapat megalakításában vállalt aktív szerepet, a mai napig tevékeny, formáló tagja csapatának. Szociális érzékenységét és tennivágyását jól mutatja, hogy az évek során, de különösen a pandémia időszaka alatt – a szegények felkarolása, segítése, támogatása került életének fókuszába. Budapesten, a Szent Egyed közösséggel havi rendszerességgel közös ebédfőzésben és ebédosztásban vett részt. Osztályközösségnek végig aktív tagja maradt, megbízhatóan teljesítette vállalt feladatait - szívesen segítette társait, mindig lehetett rá számítani. Az iskolai kereteken is túlmutató érett személyisége, felelősségvállalása, az elesettek felkarolása példamutatóan hatott környezetére, ezért méltó a Morus-díjra.

Komin Virginia Loren 12.b Komin Virginia Loren öt évvel ezelőtt érkezett a Piarista Gimnáziumba és vált rövid idő alatt az osztályközössége meghatározó tagjává. Kedves személyisége, segítőkészsége, érett vitakultúrája, intelligenciája és a rá jellemző nagyfokú empátia gyorsan központi, vezető személyiséggé emelte őt. Nagyfokú munkabírása, szorgalma elsődlegesen a jeles tanulmányi eredményeiben mutatkozott meg, másodsorban pedig abban, hogy 4 idegen nyelven beszél és több nyelvvizsgával is rendelkezik. A tanulás mellett tevékeny részt vállalt az osztály- és az iskolai közösségi élet szervezésében. Kezdetben a PAD tagja, majd két éve annak elnökhelyettese lett. Aktívan közreműködött számos szervezési feladatban, de szívesen képviselte a diákok véleményét is. Feladatait lelkiismeretesen, megbízhatóan teljesítette. Ötleteivel, érett gondolkodásmódjával és magas fokú felelősségvállalásával meghatározó személyiségévé vált mind az osztály, mind az iskolai diákközösségnek. Az eredményes tanulás mellett fontosnak tartotta, hogy segítse azon diáktársait, akik több figyelmet, bátorítást, törődést igényelnek.

Csizmadi Janka Ilona 12.c Csizmadi Janka 5. éve iskolánk tanulója, a 12.C osztály közösségi életének egyik meghatározó alakja. Rendszeresen szerepet vállal osztályprogramok, kirándulások megszervezésében, lebonyolításában. A szalagavató ünnepség műsorának összeállításában is oroszlánrészt vállalt. Tanulmányaiban ugyancsak szépen teljesít, a tanórákon gyakran kinyilvánítja véleményét, bátran hangot ad álláspontjának. Szociális érzékenységéről tanúskodik, hogy diáktársaival szemben mindig empatikus. Fontosnak tartja az osztályközösség építését, tanáraival szemben tisztelettudó, segítőkészen áll rendelkezésükre. Tettei minden esetben felelősségteljesek, aktív szerepvállalásával példakép diáktársai számára. 

Vác Város Kiváló Diákja

Váradi Klára 12.A osztályos végzős tanuló, nyolc éve a Piarista Gimnázium diákja. Klári ez idő alatt a tanulmányi átlaga végig jeles volt. Minden évben a legnagyobb nevelőtestületi dicséretet kapta tanulmányi munkájáért. Kitartó és szorgalmas munkájának köszönhetően egy rendkívül művelt, igényes, gondolkodó fiatal hölgy vált belőle. Latin OKTV-n elért eredményéért 2021 nyarán a magyar állam által létrehozott külföldi nyelvtanulási program keretében 2 hetet tölthetett Németországban Bamberg városában. A felterjesztést a tantestület fogalmazta meg, a díj odaítéléséről Vác Város Önkormányzata, a Képviselőtestület dönt.

A szentmisét Labancz Zsolt SchP celebrálta, aki a prédikációjában az oktatás négy alappilléréről beszélt, amelyek: a megtanulni megismerni, megtanulni dolgozni, megtanulni együtt élni másokkal, és megtanulni élni.

Majd a közösségi eseményeken és a tanórákon szerzett személyes tapasztalatairól, élményeiről beszélt. Tanúságot tett arról, hogyan kapcsolódik össze a tanulás és az élet, nem válik külön a kettő. Az életre tanulunk. Arra buzdított, hogy mindenki találja meg a saját történeteit, amelyek ebben az évben alakították a személyes látásmódját, tudását, és amelyek megnyitották Isten felé, egymás felé és megnyitották az élet felé.  

A szentmise végén két tanár kollégát búcsúztatott Igazgató Úr az alábbi szavakkal:

Elsőként Nemes György atyát! Nemes atya az utóbbi években nyugdíjas tanárként segített bennünket. Két évvel ezelőtt a Patrociniumon köszöntöttem őt.

Kedves Gyurka atyám! 1990-től élsz Vácott, az iskolát újraalapító atyák egyike vagy. Immár az utolsó, aki tudja, milyen reményteli, de nehéz helyzetben várta első diákjait a gimnázium 1991 szeptemberében. Az első évfolyam egyik osztályának osztályfőnöke is voltál. Két osztályt is elballagtattál. Megszámlálhatatlan kirándulást vezettél, szerveztél diákolimpiát akkor, amikor mi még csak a felnőtt olimpia játékát ismertük. Aktívan szervezed a régi idők túráit. Anno szerveztél erdélyi utakat, de nem pusztán városnézés céljából. Gyógyszereket, könyveket és adományokat vittél oda, ahol akkoriban nagy szükséget szenvedtek az emberek. Diákként meggyőződésem volt, hogy erdélyi származású vagy. Csak tanárként tudtam meg, hogy Téged nem a saját szülőfölded iránti szeretet vitt akkor Erdélybe, hanem a tevékeny szeretet. Tevékeny, önzetlen és ingyenes szeretet. Az a tevékeny szeretet, amellyel sokáig körülvetted azokat, akik körülötted voltak. Figyelemmel, jó szóval, bátorítással, baráti figyelmeztetéssel, lelkiatyai szolgálattal. Utolsó tanórádon jelen voltam. Megható szép perceket töltöttem veled és diákjaiddal. Pihenni térsz, a gimnáziumi órák nélküled folynak tovább, de a főiskolán még van feladatod. Az iskola pasztorális életében pedig segítesz rendtársaidnak, és a fiataloknak is. Látunk még, találkozhatunk veled!

Labancz Zsolt atya két éve, 2020-ban érkezett Vácra, miután 2 cikluson keresztül tartó tartományfőnöki szolgálata és sátoraljaújhelyi feladata véget ért. Közel egy évtized után ismét közvetlenül kapcsolódott diákokhoz, tanórákhoz – megmerítkezett az iskolai programokban, annak sokféleségében. Jövőre ismét egy nagy közösség, ezúttal az ausztriai piarista tartomány vezetője lesz.

Nagy öröm volt számomra látni rajtad annak az várakozását és derűjét, hogy diákok között vagy. Hamar felismerted azokat a pontokat, helyeket, ahol piarista szolgálatod révén élet fakadhat. Kerested majd megtaláltad a szót a kilencedikesekkel és a végzősökkel is. Itt tanítottál először hittant. Aztán lettél segítője a helyi Kalazancius Mozgalomnak. A lelkipásztori feladataid révén a lelkigyakorlatok segítője is lettél, csoportot vezettél. Különösen szépnek láttam azt, mennyire mély, személyes figyelmet szenteltél a diákoknak. A hétköznapokban és a liturgiákon egyaránt. A szentmiséken a prédikációkban, de már a szentmise elején a köszöntéskor is érezzük, személyesen bennünket hívtál meg a szentmise ünnepére. A tanárokhoz is sok személyes szállal kapcsolódtál. A váci Kalazancius Kört te hívtad életre. Hiányozni fogsz. Tartományfőnökként jól ismerted az iskolát, az itt zajló piarista munkát, féltő és gondoskodó figyelemmel kísérted annak alakulását. Most úgy mész el tőlünk, hogy személyes tapasztalatok, élmények vannak veled és barátságok várnak itt Rád. Tartományfőnöki szolgálatodhoz Isten gazdag áldását kérjük!

 A szentmise után az oklevelek átadása következett a kiemelkedő országos-, megyei-, városi-, tanulmányi- és sporteredményekért.

Végül köszönetet mondott Igazgató Úr Varga László karnagynak a szentmisén való szolgálatáért, valamint az énekkar egész éves szolgálatáért.

Fotó: Ókovács Benedek

Naptár
Aktuális | Következő események
Naptár Hírek Blog Galéria

Design: Unicial Program: Florka

Támogatók: logo logo logo logo
logo logo